Hej Alle:)
Er der nogen der kan fortælle mig lidt om Klid?
Er der stivelse/sukker i?
Feder det?
Håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak:)
Mange hilsner
Anne
Lykkelig ejer af dejlige Zobel
R.I.P Vilde
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet