Kort og godt - er der nogen der ved om der er en KST behandler i Østjylland til heste? Det må meget gerne være en der kører ud, men ellers kan jeg godt arrangere kørsel selv.
Jeg har en headshaker og har overvejet at prøve dette gennem længere tid
Talle med sine to tøser, Sisse og Safir
R.I.P. Fønix 25. november 2009
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet