Jeg står i en lidt træls situation med min bette araber. Vi rider rigtig mange turer, her når vejret er til det. Han har altid haft lidt ømme fusser på hårdt underlag, så har invisteret i et par boots, som han kan have på, på tur. Da jeg fik dem hjem, fik jeg så beskåret hovene (rimeligt langt ned) så de var helt klare og fine til at komme i de nye sko. Så skulle han selvfølgelig træde på sig selv, lige på ballen, hvor skoens kant går, så nu har vi jo slet ikke fået brugt de nye fine sko. Det er ved at være et par måneder siden, og såret vil ikke rigtig hele ordentligt til at jeg tør ride ud med sko. Den ene dag er der kæmpe sårskorpe på, hvilket jo er fint og den næste er det trådt op igen (ikke slemt, men slemt nok til at det skal til at producere ny sårskorpe)
Jeg har jo så imidlertid redet ud på min mule, men synes sgu det er lidt synd for ham at han skal gå og snuble osv, fordi det er ømt, når der kommer den mindste sten osv.
Skal jeg købe et par gummiklokker og smide på ham, som han med garanti vil træde i stykker på folden, eller skal jeg bare vente? Eller andet?
Hvad siger I? 
Det er træls at vi ikke kan udnytte stubmarkerne i området, da han ikke vil løbe for stærkt, fordi han er nervøs for at træde på sten osv på marken.
På forhånd tak