Hej! Vil lige hører om der er nogle af jer der har erfaring med en kugle på en sene. Den har størrelse som et lille kapers og er hård og rund at føle på.
Min hest fik for snart en måned siden en kraftig kodeledsforvridning på folden. Jeg har fået scanet benet to gange med 3 ugers mellemrum og dyrlægen siger der ikke er sket skader på senerne. Hun blev behandlet med binyrebark i seneskeden da den var meget betændt. Benet har nu endelig fået normalt størrelse igen og hun er haltfri. Men nu er denne kugle altså dukket op på indvendig side af bagbenet. Den virker ikke øm, men jeg er jo noget nervøs for hvad det kan være...
(Hun har holdt fri siden skaden skete, gået på fold hele dagen og står inde om natten med BOT staldgamacher.)
Det er den bule man kan se lige i overgangen til sokken:

Hilsen Tina