Synes ikke, det er så slemt. Der var ingen tvivl, da min havde brug for massør, hun var øm i musklerne (der var helt hårde og udspilede - dog syntes massøren ikke, det var slemt trods træningen), især ved gjordlejet, jeg skal så skubbe gjorden lidt tilbage for hvert hul jeg spænder. Jeg fik vist, hvordan jeg selv kan bruge en massage-strigle.
Hvis den har svært ved at dreje hovedet (min knækker samtidig), eller gå på en bestemt volte, er det mere sandsynligt, der skal kiro til.
Heste-fys har jeg ikke brugt endnu.
Men kunne forestille mig, det nærmest er en mellemting, ligesom ved mennesker. Måske kan de også manipulere led, ligesom menneske-fys'er? Og give massage, hvis det er påkrævet. Men den stærkeste side er nok genoptrænings-planer, øvelser, udstrækning?