Hej alle 
endnu en tråd om strøelse
sorry, men er på bar bund!
Har en hoppe som mildt sagt er et bokssvin..
Hun kan ikke stå på spåner, har ikke mulighed for halm og halmpiller + træpiller er prøvet - uden den store succes...
problemet er at hun vader rundt i boksen og kun tisser inde = en godt sammenblandet boks som bliver hurtigt våd...
Der bliver taget klatter hver dag - og lige nu hvor hun står på spåner også tis... Men VIRKELIG meget tis!
Findes der noget som giver en god "hård" bundt som ikke lige er til at grave op? men som samtidig varmer osv..
fortæl gerne hvad det koster, hvordan den holdes osv... (også gerne halm og træ - piller...)
TAK 