Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 krise tider så pas dog på hvad i har.
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 14:17

Opfodring Sønder / Syd


Det er krisetider, og det rammer heste - faget hårdt

min opfodring er således :


Pas på jeres kunder ( opstaldning, undervisning, salg/køb )

Udenlandske kunder.


Træn ikke hårdt, men rid at med omhu, omsorg, kærlighed


Pas på at fodre for hårdt eller for meget græs eller

modsat for dårligt.


Hold pænt, rent, brug penge på god hø, halm og kalk


Vær gode ved hinanden,og vis omhu for andres sikkerhed

og at alle trives - dermed også godt arbejds miljø

for hestene.


Det er simple gode råd i krisetider.


ang. avlerne - giv tid til at få hestene op på master

n. og hold dem tilbage til de kan sælges til den rigtige

og gøre reklame.






Hej

Jeg er over de 4o og rytter af den gamle skole

og glad FEI og Dyreværn og forskning og sund fornuft

Jeg mener man lærer hele livet og fra hele verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 15:22

Godt indlæg


Vi er avlere, og har fra i år besluttet, at de afkom som ikke sælges til prisen, blir gående, og der blir lagt arbejde i dem.. Vi har før nærmest givet gode DSP føl væk (6-7000 kr). Det vil vi ikke mere. Samtidig så bliver vores hingste afkom kastererret så snart de er klar til det, så tror jeg også de er lettere at sælge, samt de bliver lært op i alm håndtering, trafiksikkerhed osv stille og roligt..


VH Anja


www.staldanto.dk


Hovedsponsor Balgårde Landhandel www.balgaarde-landhandel.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider