Opfodring Sønder / Syd
Det er krisetider, og det rammer heste - faget hårdt
min opfodring er således :
Pas på jeres kunder ( opstaldning, undervisning, salg/køb )
Udenlandske kunder.
Træn ikke hårdt, men rid at med omhu, omsorg, kærlighed
Pas på at fodre for hårdt eller for meget græs eller
modsat for dårligt.
Hold pænt, rent, brug penge på god hø, halm og kalk
Vær gode ved hinanden,og vis omhu for andres sikkerhed
og at alle trives - dermed også godt arbejds miljø
for hestene.
Det er simple gode råd i krisetider.
ang. avlerne - giv tid til at få hestene op på master
n. og hold dem tilbage til de kan sælges til den rigtige
og gøre reklame.