Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Er det en god ide? Eller? :/
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 15:29

Hej :) Som i nok ved, så er det meget fruktan i græsset om dagen.

For at undgå at mine heste bliver forfangen,

Ville det så være en god ide at sætte dem på jordfold om dagen, og græsfold om natten???



0
0
Svar på denne tråd
 
 temperaturer
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 16:00

Det kommer meget an på temperaturne. Du kan ikke bare sige at der er meget om dagen og lidt om natten. Det afhænger af nattemperatur og sol.

Overskyede dage giver mindre fruktan. Sol der bager efter en kold nat giver meget fruktan.

Lave temperaturer om natten giver fruktan osv.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ?????????????
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 16:10

Så hvis det er en kølig dag, så er der ikke meget fruktan i græsset?


Og hvis det er kolde nætter, så burde man sætte dem på jordfold, for der er meget fruktan i, eller?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis dine
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 20:07

Hvis dine heste ikke har været forfangne før eller er voldsomt overvægtige, er der ingen grund til at sætte himmel og hav i bevægelse og flytte rundt på dem for at undgå en evt. potentiel forfangenhed. De færreste heste bliver forfangne, heldigvis.


... sagde Randi


"Kun småskårne mennesker har orden i tingene, genier kontrollerer kaos"

0
0
Svar på denne tråd
 
 oqilueqhl
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 04:50

jeg har læst mig til herinde at døgnrytmen for sukker i græsset sådan generelt er højest kl 21 om aftenen. og lavest klokken 9 om morgene.


kh sanne


Rideudstyr sælges

se præs, billeder.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider