Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 BOT staldbandager
Forfatter: 
Dato:  03-09-2011 12:04

Hej..
jeg vil lige høre og der er nogle her inde der ved noget om størrelse på BOT staldbandager

jeg skal bruge til alle 4 ben og de skal passe på en Ox Araber på 155 hvad størrelse tror i jeg skal vælge :)

Hilsen Tanja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Back on track
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 15:29

Jeg brugte str. L til min hoppe på 165 cm. i stg., så jeg ville overveje at bruge M eller L afhængig af omkredsen på benet.


Evt. ville jeg kontakte forhandleren for at være helt sikker....


Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg.....
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 17:03

Jeg er næsten 100 på, at str. står på hestenshelse.dk


Har nemlig lige været forbi og købe nogle nye. Denne gang i small. :) De er 35x40 - mener jeg. Men tjek det på websiden.


Dog passer medium bedst til bagbenene til mine ( 155 cm).


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider