Hej.. jeg vil lige høre og der er nogle her inde der ved noget om størrelse på BOT staldbandager jeg skal bruge til alle 4 ben og de skal passe på en Ox Araber på 155 hvad størrelse tror i jeg skal vælge Hilsen Tanja
Jeg brugte str. L til min hoppe på 165 cm. i stg., så jeg ville overveje at bruge M eller L afhængig af omkredsen på benet.
Evt. ville jeg kontakte forhandleren for at være helt sikker....
Ridetøj i store størrelser sælges
Jeg er næsten 100 på, at str. står på hestenshelse.dk
Har nemlig lige været forbi og købe nogle nye. Denne gang i small. De er 35x40 - mener jeg. Men tjek det på websiden.
Dog passer medium bedst til bagbenene til mine ( 155 cm).
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet