Ved i hvad de hedder de der små dyr som af og til går i fodret om sommeren.. De ses oftes på låget af foder beholderen eller på indersiden af sækken..?? De ligner bare små støvpartikler, men ved nærmere eftersyn så bevæger de sig..
Jeg mener jeg engang for flere år sidene fik af vide at det var støvmider, og at de kom når vejret var for varmt.. Men det er vist ikke støvmider, men hvad er det så???
Ditte E. T. Poulsen
**Et privat hestehold i Sindal**
Kvalitets læder dressursadel str 15½ el 16" - købes