Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Små dyr i fodret..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2011 12:00

Ved i hvad de hedder de der små dyr som af og til går i fodret om sommeren.. De ses oftes på låget af foder beholderen eller på indersiden af sækken..?? De ligner bare små støvpartikler, men ved nærmere eftersyn så bevæger de sig..


Jeg mener jeg engang for flere år sidene fik af vide at det var støvmider, og at de kom når vejret var for varmt.. Men det er vist ikke støvmider, men hvad er det så???


Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**


Kvalitets læder dressursadel str 15½ el 16" - købes

Gerne bredbom - med mulighed for bomændring

Max 4.000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 123123
Forfatter: 
Dato:  03-09-2011 12:18

Never mind, jeg googlede lidt videre selv om jeg havde forsøgt inden jeg oprettede tråden, og har selv fundet svaret...


Lagermider..


Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**


Kvalitets læder dressursadel str 15½ el 16" - købes

Gerne bredbom - med mulighed for bomændring

Max 4.000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lagermider ....
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 12:48

er navnet og de er bare ikke til at komme af med igen.

Min hest er alergisk for disse bæster.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider