Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 TRM Stride Original...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 12:58

Er af dyrlægen blevet anbefalet at bruge dette produkt til min 21-årige hoppe, pga. mistanke om slid-gigt i venstre forben.


(hoppen står skadet m. højre bagben, så er evt. krydshalt, dvs. slet ikke sikkert at der er tale om slid-gigt, men derimod en kompensation ifht. skaden på hb.)


Link:

www.nutrecare.co.uk/Product-3284/ TRM-Thoroughbred-Remedies/TRM- Stride-Original


Er startet på produktet, men vil gerne høre om der er nogen, der har oplevet evt. negative bivirkninger ved brug af produktet ?


(der er jo fordele og ulemper ved brug af alt)


Har googlet, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget brugbart, synes at hoppen afleverer færre heste-pærer i boksen, så er bekymret mht. forstoppelse, men sikkert bare mig der har alt for meget fokus på "alt"...??

(hun ser jo stadig sund/rask ud)


Men hvis brugere af produktet vil give deres erfaringer mht. produktet, vil jeg blive glad....???



Hvert græsstrå har sin egen dugperle


www.wspa.dk


Tak er et magisk ord, der åbner hjerter og døre

Tak er gratis, uopslideligt og bør siges med stil

Så sig TAK

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stride
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 13:18

Jeg har kun positive erfaringer med produktet og har ikke oplevet bivirkninger. Har brugt det til flere forskellige heste.


Rugbjerggård hestepension.
Stald udlejes

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider