Er af dyrlægen blevet anbefalet at bruge dette produkt til min 21-årige hoppe, pga. mistanke om slid-gigt i venstre forben.
(hoppen står skadet m. højre bagben, så er evt. krydshalt, dvs. slet ikke sikkert at der er tale om slid-gigt, men derimod en kompensation ifht. skaden på hb.)
Link:
www.nutrecare.co.uk/Product-3284/ TRM-Thoroughbred-Remedies/TRM- Stride-Original
Er startet på produktet, men vil gerne høre om der er nogen, der har oplevet evt. negative bivirkninger ved brug af produktet ?
(der er jo fordele og ulemper ved brug af alt)
Har googlet, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget brugbart, synes at hoppen afleverer færre heste-pærer i boksen, så er bekymret mht. forstoppelse, men sikkert bare mig der har alt for meget fokus på "alt"...??
(hun ser jo stadig sund/rask ud)
Men hvis brugere af produktet vil give deres erfaringer mht. produktet, vil jeg blive glad....???