Havens sport muesli er der nogen herinde, der kender det og evt selv bruger det... ku godt tænke mig, at høre jeres erfaring med det både positivt og negativt...
MiN DJANGO FOREVIGT!!
Det sted jeg stod opstaldet førhen med min afdøde hest, fodrede med Havens sports müsli.
Alle hestene trivedes fint på det. Havde super fin og blank pels.
Nu sørger jeg selv for foder, og har valgt et andet mærke, da der er for meget stivelse i til den nye hest. (Den bliver bims af stivelse)
Men ellers ville jeg ikke have kvaler, ved at bruge det en anden gang.
Diana & Hunor
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet