Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Føler mig ramt af uhel.
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 20:09

Heej.

Blev igår morges ringet op af en af pigerne i stalden der var dernede for at gi hø på folden, at min hest altså var kommet til skade i hovedet og det så iik så godt ud.

Jeg skyndte mig ud af sengen og i tøjet og ned med hunden og aflevere ham og så i stalden.

Jeg møder synet af min lille prinsesse hest der har blod fra næseryggen og ned og på benene.

Ca 5 cm langt 2 cm bredt og mindst 1 cm dybt, og så hænger der en rimelig død hudlap.

Ringer straks til dyrlægen og siger hun er nød til at komme og se på det.

Dyrlægen ankommer og vi får hende bedøvet osv og får det vasket og renset efter hun li kvitterede med en skalle og en bule i panden og mega hovedpine.

Jeg køre ned til en veninde der iik bor så langt derfra da vi igen ved 13 tiden skal ha staldmøde osv.

Så er det bare hævet op til over dobbelt størelse så ringer selvfølgelig til dyrlægen igen og forhøre mig, og hun siger det hun gav hende skulle ta hævelsen, så går der en 4 timer og det iik forsvundet og aftaler og se det an til idag. Men da jeg kommer i stalden kl 7 til morgen er det endnu iik forsvundet eller sunket i hævelsen, dyrlægen kommer ved 9 tiden og er enlig godt tilfreds med det..

MEN jeg bestilte i torsdag dyrlæge til på tirsdag da den skal vaccineres og så har hun en væskeansamling foran på bringen, som iik vil forsvinde, den var blevet mindre men er så blevet støre igen. Dyrlægen idag mærker så op i den og siger det føles som en muske der sprunget.

Nogen der har prøvet det med en sprungen muskel foran på bringen ??

Mvh Michelle

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider