Jeg har desværre også fundet rigtigt meget dumt ukrudt på min fold nu her. Har lavet en aftale med en landmand, han kommer og sprøjter i denne uge. Han har talt med en planteavlskonsulent, om hvilket sprøjtemiddel der er bedst. Jeg har også set brandbæger og en del smørblomster. De skal bare dø!!
Jeg skal prøve at huske at skrive her, hvilket middel han kommer frem til. Jeg regner med at vores folde skal gødes bagefter, så græsset kan få ordentlig "fat".
Jeg tror så det er bedst at sprøjte end kun at omlægge. Der kan sagtens komme rigtigt meget af det skidt op igen, hvis du kun omlægger.