Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Bortløbne heste
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 00:45
Vi har her til aften kl. 23.45 fanget 2 heste på ringstedvej Mellem køge og Ringsted, ved slimminge, det et en brun DV og en kæmpe grå hest, er der nogle der ved hvor de hører til, vi har trukket dem hjem i vores stald

Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa ...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 13:37

Er det en jeg skal sende videre evt. på facebook og starte en delings tråd ?


Har du ringet til politiet og indgivet det, det hjælper mange gange. :-)


Vi er på facebook :

Toftegaardens Alena - A new beginning


www.stald-kvistgaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ejer fundet
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 15:43
Vi har fundet ejeren, han henter dem i eftermiddag.

Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang heste
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 18:42

det var da godt at i fandt ejeren..hvordan fandt i ham??vidste han de var væk?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider