Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Beregn saddel
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 16:23

Hej,

jeg står med et lille problem. Min hest bruger str- 17" i saddel, og min far har fundet en saddel der ser ud til at ligge ordentligt på min hest, men jeg kan ikke beregne størrelsen. Hvis du ved hvordan man beregner den så ville jeg være glad hvis du villse skrive det til mig :D (str. står ikke nogle steder på sadlen.)



Hilsen Rebecca

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsdasdasdas
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 18:04

Det er ikke hesten der bruger 17" . Det er rytterens numse, så hvis sadlen ligger godt på hesten, og din numse kan passe sadlen, skulle den være hjemme.


Men det kunne være du skulle få en fagmand til at kigge, på sadlen



Mange hilsner

Fru Bach

Stald Nickolos.dk


Nu med avlshingsten

Hr. Siem


0
0
Svar på denne tråd
 
 njah....
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 18:41

Hos min er det nu hesten, der sætter standarden. :) Selvom hun er oldenborger, bruger hun 16", hun bruger 135 i dækken.


Jeg er bare heldig, at sadelmageren mener, den også passer til min bagdel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 rwerwerwe
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 19:28

Det er klart at sadlen ikk må være for lang til hesten, og heldigt at du kan få måsen ned i den


Fant et link hvor man kan måle, og bredden over manken bliver målt i cm se her



Mange hilsner

Fru Bach

Stald Nickolos.dk


Nu med avlshingsten

Hr. Siem


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider