Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 wrap fra 2010
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 09:52

hej


Kan man bruge wrap fra 2010 (sidste års høst) i denne vinter eller er det bedre at bruge dette års høst?


Jeg har nemlig mulighed for at købe miniballer fra 2010, men ved ikke om man kan bruge dem til hestefoder.


Hvor længe kan wrap holde sig?


Hilsen


Anne


nu med rask klappehest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 17:18

stadig warp for 2010, som jeg har tænkt mig at foresætte med at bruge til der ikke er mere, inden jeg tager fat på dette års høst. Vores er stadig meget fint men der er også meget tørt ved ikke om det har noget at sige.


Vh Gitte


GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 19:31

..stadigvæk af det fra sidste år.

Det er fint og dufter godt.





IMC

0
0
Svar på denne tråd
 
 wrap fra 2010
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 20:37

Hej igen


Så I vil altså mene at jeg godt kan købe wrap fra 2010?


er der nogen fodermæssig forskel? bliver det "dårligere" af at stå?


Hilsen Anne


nu med rask klappehest

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 20:59

Du kan sagtens bruge wrap fra sidste år uden problemer!!!!!!!



***Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey***



R.I.P Dear Tana C. ***An Angel In Heaven***




Springsadel Hubertus Sælges!




!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra DeT !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 08:38

Vi laver 5-6000 baller om året, og bruger gerne af det fra året før (også selvom det er godt 1½ år gammel), så gør du trygt det..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis kvaliteten er ok...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 14:25

... kan du sagtens bruge det. Wrappen kan sagtens overvintre hvis den er pakket ordentligt ind, og der ikke er kommet huller i plastikken.


Hvis du er i tvivl om kvaliteten kan du prøve at købe et par baller og bruge dem først så du undgår at købe dig fattig i dårligt wrap :-)

Spørg også om det er muligt at få dårlige baller ombyttet. Hvis kvaliteten er god burde sælger ikke have problemer med at love ombytning af dårlige baller. Hvis sælger derimod ikke vil ombytte eller refundere pengene er vedkommende måske ikke selv tilfreds med kvaliteten ....... (bare en tanke :-) )

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider