Vaske hesten. Først i alm shampoo og så i shampoo der gælder til dens farve.
Showshine, og så har Mustang noget der hedder Finish Touch (Nok stavet forkert
) Det sprayes på lige når man skal ride ind og så tørres hesten over med en handske af ægte lammeskind.
Når jeg er med til shows (western) med veninderne bliver jeg kaldt overgroomeren.
Sidste år købte jeg noget så uundværligt som et toolbælte hvori jeg har alt grejet. Mine veninder grinte ad mig da jeg købte det, men da vi stod til DM og jeg havde det på og deres heste skinnede, så måtte de bøje sig i ridehusbunden. 
Det er simpelthen så smart; man har det hele lige ved hånden og man har samtidig begge hænder fri. 
Hilsen Benedicte