Godaften HN
Jeg ville såmænd bare lige høre hvordan i fodrer jeres heste (mest til dem som har heste der rides en del og går konkurrencer osv)?
Jeg fodrer lige nu med Hestekraft Ekstra, hel havre, olie og hø. Jeg overvejer at udskifte noget af havreforbruget med lucerne for at skåne de kære hestemaver.
Men hvordan går lucerne sammen med en hest der tidligere har været forfangen? Altså det var en meget kort periode den var forfangen i, det er flere år siden, og den har ikke fået mén af det, og det kan ikke ses på hov eller ben, men ville helst ikke have startet noget nyt.
Kom med jeres erfaringer og/eller nye ideer til en god fordring af konkurrencekrikker 