Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Fodring af mange heste?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 13:52

Ved ikke om det har været oppe før, men jeg er kommet til at tænke på, hvad man gør med fodring af heste de steder hvor man har over 100 heste opstaldet.


Er det automatisk fodring ligesom hos landmænd eller er det gammeldags med skovl.


Ved godt det er et mærkeligt spørgsmål, men det kunne jo være at nogle kunne fortælle mig det herinde. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 auto fodring :)
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 14:18

Vil da tro at mange steder med det antal heste har de der automatiske foder maskiner. det har de hvertfald på mange rideskoler. Det er sådan en der hænger over kryppen og så fylder man den med foder og indstiller den med tidspunkt og mængde :)


husk det er Ikke godt udstyr som skaber god rytter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fodring
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 15:25

Det vil jeg også tro :-)


Forhandler af Mühldorfer produkter!

Produkterne er baseret på gode og sunde råvarer med vægt på hestens fordøjelse og evne til at optage de livsvigtige vitaminer og mineraler!

www.sundtfoder.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 16:27

Jeg har stået med min hest på et større ridecenter (ca. 70 heste) for få år siden, og der foregik det på go' gammeldags manér med fodervogn og skovl 3 x dagligt ;-) Det er nok meget forskelliget, kunne jeg forestille mig.




M.v.h. Antonia

~~~

Skippergårdens Delight Aurora

~~~

Rissa Veil

~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 16:43

:-) dejligt at høre fra nogen som havde svar på forhånd. tusind tak.


Livet er til for at leves :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 18:34

Der hvor jeg arbejdede for nogle år siden (ca 120 heste) gik vi med fodervogn og skovl tre gange om dagen.. så det findes endnu;) Ikke optimalt syntes jeg for de fik alle sammen samme to slags foder..


Been there, done that, wasn´t impressed.

Over and out.

--- Beech Blue & Ubama --

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider