Hej HG
Jeg har en kortnmark paa 1,7 hektar, der pt bliver forpagtet ud til en landmand, som har hvede paa den. Kontrakten udloeber efter hoest.
Jeg vil nok gerne have heste paa marken til naeste sommer, og har derfor foelgende spoergsmaal:
- Hvad koster det pr. hektar at faa saaet graes? Pris hvis man selv saar eller hvis man skal have en landmand til det?
- Hvilket graes vil I anbefale?
VH Anita
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet