Jeg har forsøgt at sprøjte noget kvikgræs væk, fra min ridebane, men det virker ikke rigtigt. Hvad gør jeg galt?
og tøserneTanni og Duchess
sprøjt igen, sprøjt i overskyet vejr, gerne tidligt på morgenen eller sent på aftenen. Put en lille smule opvaskemiddel i så hænger det bedre fast på bladene.
Kvikgræs og brændenælder skal have flere omgange - specielt hvis det er groet helt til.
Glæder sig over at far har lovet ridebanehegn!!!
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet