Umiddelbart lyder det slet ikke til at være værd at pakke ind.
Men det er jo svært når man ikke kan se det.
Støver wrappen eller er det frøene der flyver af?
Hvis det støver, så ud med det og lad være med at ofre indpakning.
Hvis det ligefrem står på marken og er tørt inden slåning, tyder det på at du enten skal lægge marken om eller begynde at gøre og få noget vækst i.
Jeg gad personligt ikke ofre den dyre process som wrapning er, på noget der er tvivlsomt allerede inden indpakning. I forvejen er der rigeligt der kan gå galt i processen, men allerde støvet inden wrapning. Så nej tak.