Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Fyretræer, er de giftige ?
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 17:58

Hej med jer.


Kæresten og jeg har købt et hus hvor jeg kan have mine og min søsters heste og Ponyer gående.


Nu er spørgsmålet, så om jeg skal lade de fyre træerne stå, som er her.Er de giftige for heste?


Jeg tænkte, at de små nisser jo kan stå i skygge under dem om sommeren eller når det regner, det ville da være dejigt for dem(Skærer selvfølgeligt de nederste grene af, så de ikke kommer til skade på dem)





Damgaard


Med den firbenede skygge

0
0
Svar på denne tråd
 
 Giftige?
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 18:35

Hmmm... Jeg kan ikke finde dem under giftige planter for heste. Hvis du vil være helt sikker, skal du da henvende dig til din dyrlæge.


God sommer

Else



Sunde heste, er stærke heste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fyrretræer
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 19:01

er ikke giftige :-)

Og det vil være dejligt for hestene at have træerne som ly og læ (y)


:-) fra NinA



Læs teksten i dressurfordringerne grundigt (y) :-)

(men spring billederne over)


www.retskrivning.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  01-07-2011 10:18

Tak for svarene


Det var vel nok dejligt for hestene



Damgaard


Med den firbenede skygge

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider