Kæresten og jeg har købt et hus hvor jeg kan have mine og min søsters heste og Ponyer gående.
Nu er spørgsmålet, så om jeg skal lade de fyre træerne stå, som er her.Er de giftige for heste?
Jeg tænkte, at de små nisser jo kan stå i skygge under dem om sommeren eller når det regner, det ville da være dejigt for dem(Skærer selvfølgeligt de nederste grene af, så de ikke kommer til skade på dem)