Hej alle
Jeg har været ude og se på/ride en hest med henblik på køb. Den er så krydskilden!
Ved I om det har nogen betydning når man fx lægger dækken på eller hvis hun skal klippes til vinter?
Jeg kunne godt strigle hende og røre hende på krydset - hun vrikkede lidt med ørerne - men gjorde ellers ikke noget. Men hun kan fx ikke ride med tandemsadel eller med to ryttere - det er så heller ikke planen, men blot til information.
Hvad er jeres erfaringer? Holder I jer fra krydskildne heste eller betyder det ingenting i den daglige ridning/pleje??
Hilsen Ellinor