Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Korsled..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 18:30

Nogen her er har haft erfaringer med heste som havde problemer med korsleddene?

Hvad blev der gjort og blev hesten rask?

Hvad blev der evt gjort som hesten ikke blev rask af?


Har en hest hvor Højgård mistænker han har noget i korsleddene og han har fået kortison behandling i begge led for 14 dage siden, men han er stadig lige halt om ikke mere halt.. :-( Han galloppere som en kanin, dvs med samlede bagben sådan kaninhop agtigt.. Er også halt i trav.. Er ren i røngten af bagben og ryg.. Og bliver ikke mere halt af en bøjeprøve.. :-)


Erfaringer ønskes.. :-)


Ejer af den dejligste Oldenborg Vallak på 3 år....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Korsleddet
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 18:47

Jeg havde en hest for nogle år siden der havde noget i korsleddet, den blev aflivet for dengang kunne man intet gøre.


I dag mener jeg man kan sprøjte i leddet med Hylartil.


Du skriver Højgård, mener du så Højgård hestehospital??

Hvis det er, får du ikke bedre ekspertice end dem. Så spørg dem om de kan give den hylartil i leddet.


Kisser


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 19:23

Ja det er Højgård Hestehoptital.. :-) Jeg vil prøve at spørge dem om det du nævner.. :-) Tak for råd..


Ejer af den dejligste Oldenborg Vallak på 3 år....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider