Nogen her er har haft erfaringer med heste som havde problemer med korsleddene?
Hvad blev der gjort og blev hesten rask?
Hvad blev der evt gjort som hesten ikke blev rask af?
Har en hest hvor Højgård mistænker han har noget i korsleddene og han har fået kortison behandling i begge led for 14 dage siden, men han er stadig lige halt om ikke mere halt..
Han galloppere som en kanin, dvs med samlede bagben sådan kaninhop agtigt.. Er også halt i trav.. Er ren i røngten af bagben og ryg.. Og bliver ikke mere halt af en bøjeprøve.. 
Erfaringer ønskes.. 