Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 meget tynd "for oven" og vom nede
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 20:10

hej hn.

min lille shetter er utroooolig tynd for oven, der ved rygraden og ribbene. kan tydelig mærke dem..


derudover hænger al hans "fedt" under maven. han ser ikke tynd ud og er frisk på folden..


hos tidligere ejer har han været forfangen, tror måske der er derfor hans bygning er sådan.. eller hva'?


hvad kan jeg gøre for at få fedtet "op igen" ??


han lever af nogle mineral og vitamin samt hø..


Med skønne Náttgjólá ved min side

- I put my hands up in the air sometimes, sayin' "eyyy-o" (o:

0
0
Svar på denne tråd
 
 der kan være
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 20:25

Der kan være mange årsager. Tal med din dyrlæge om det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 20:39

Det kan være orm, men ja, tal med dyrlægen. Det kan være alt muligt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumdidej.....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 21:17

Det kan være orm, halmvom - men skam også proteinmangel.


Hø lige for tiden er der ikke særlig meget gods i - så jeg ville umiddelbart tænke at han var mager og havde "hunger-ødem-vom" pga proteinmangel.

Og i så fald skal du ændre foder til ham.


Så at spørge dyrlægen kunne være en god ide.


MVH Charlotte


0
0
Svar på denne tråd
 
 dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 21:19

kan jeg bare ringe til min dyrlæge og høre?? men skal nok lige kontalte hende, selvom der har været meeeget med dyrlæge lige pt men ja..


Med skønne Náttgjólá ved min side

- I put my hands up in the air sometimes, sayin' "eyyy-o" (o:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske orm
Forfatter: 
Dato:  31-05-2011 21:49

Det kunne være at hesten har orm. Men som andre foreslår, så tal med dyrlægen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ormeprøve
Forfatter: 
Dato:  31-05-2011 21:51

får sendt en ind på fredag :-) tak alle


Med skønne Náttgjólá ved min side

- I put my hands up in the air sometimes, sayin' "eyyy-o" (o:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider