ja så har vi været til halthedsundresøgelse og først lage hun mærke til at hesten træk bagpartne mod venster i trav og at der var mere på højer volte end på venster?? hun så halt ud på højer bagben
viste sig så at hesten var meget låst i bækknet og meget stiv i halsen ved bøjning til højer, hun blev løsnet og fik akupunktur og da hun nu var helt løsnet i bækkenet, viste det sig at det nok er en skade i venster baglår, der sammen med det andte har vist sig som halthed 
så kom hjem med beskeden om at der kan mærkes noget der nok er lidt arvæv i venster baglår og at hun skal ud og skridte lange ture, så musklen bliver blød og varm, og så må vi se om 1 månde
er der andre her inde der har haft heste med skade i baglåret? høre gerne hvordan det gik
Alice