en green guard, den koster godt nok ca 500 kr. men synes den fungerer fint, vores ultra madglade fjordhest har den på døgnet rundt, ser ikke ud til at være sur på den, og har ikke taget på selvom de er på græs 24/7.
Jeg synes den er dejlig åben så der kommer luft omkring mulen, der er så en del riller i bunden hvor han kan få græs igennem men det er vel ca en tredjedel i forhold til fri adgang.
Eneste minus har været at de medfølgende remme har gnavet ved siden af mundvigene, det har jeg løst ved at sætte den fast til grimen med strips i stedet for.
Mvh Naja