Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 solsikkeolie som hovpleje
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 17:59

Hej


Nogen der har erfaring med at anvende solsikkeolie som hovolie??


Jeg tænker om man ikke kan bruge det ligesom man kan bruge levertran...???


vh Ann Sophia



Bedækning sælges: Fuldblodaraber MB Karatt

Normalpris: 5000 kr.

Din pris: 2000 kr.


Skriv mail: ann_sophia@live.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 18:42

Efter hvad jeg har hørt, så er olie ikke godt til hove, da det lukker for ilt og fugt som hoven har brug for udefra.


Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com


Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 18:53

Jeg brugte det en gang - først 15-20 min vandet hove og så lille lag med solsikke olie. Hovene blev bare mere tørrer !!!


Nu bruger jeg ikke andet en Concruissine og det VIRKER fantastisk - lige efter hensigten med sømhuller der sprækker og tørrer sommerhove (y)


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkfgkjdfgjkfdg
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 19:20

Torskelevertran har en anden virkning end solsikkeolie....


Har god erfaring med levertran - på både våde og tørre hove.


Vores Charmetrolde

Tali

Trigger

Emily

&

Chili


Hesten er vores partner



Opdræt af marsvin mm - tjek hjemmesiden:

www.bordeauxgaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 levertran hvor
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 19:59

Grunden til at jeg spørger, er at jeg bare ikke kan finde levertran nogensteder... Har spurgt de to foder-stof-forretninger i området og kun den ene havde levertran, men det var noget med 350 kr for 5 liter.. så vidt jeg husker har man før kunne få 5 liter for 100 kr.. så jeg synes det er lige i overkanten..


Jeg kan heller ikke finde det på nettet.. ???


Jeg bor i sorø, hvis i kender et sted heromkring der har levertran.



Bedækning sælges: Fuldblodaraber MB Karatt

Normalpris: 5000 kr.

Din pris: 2000 kr.


Skriv mail: ann_sophia@live.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfgjhfdjgdjhg
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 20:07

Jeg har købt på apoteket - ved det er pebret i prisen, men alligevel er det jo drøjt i brug og sådan en flaske varer et pænt stykke tid.



Vores Charmetrolde

Tali

Trigger

Emily

&

Chili


Hesten er vores partner



Opdræt af marsvin mm - tjek hjemmesiden:

www.bordeauxgaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Levertran
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 22:58

Prøv Matas , levertran er ikke så dyrt. Jeg gav ca 50kr for en flaske sidste år , der var nok ca en halv liter i og det rækker jo langt til hovpleje...mvh Anni

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 00:08

raps olie... eller solsikke olie... det virker ganske efter hensigten på min dyr...

min smed plejede a sælge mig hyppona eller Concruissine og jeg må tilstå a jeg blev træt a at smide så mange penge for den begrænsede effekt man nu engang får ved at smøre hove- lige meget med hvad.


skal tilføje at min kære smed ikke kan se forskel på hvad jeg smør dem med, han har faktisk kommenteret hvor dygtig jeg er til a benytte min hyppona... efter jeg skiftede til mad olie... så tja...


lad vær a sætte hovene i vand, så blir de først tørre...


Goodbye Legacy, My love

starstonestenfalk.wordpress.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Levertran
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 17:40

Jeg køber Levetran i Bilka. Andre større fødevarebutikker har det sikkert også.

Jeg gir 80-90 kr for 500 ml og det holder i en evighed.

Husk at købe med citrus, da det ellers ikke lugter så godt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider