Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 foder og sommergræs?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:42

Hvilket foder ville i vælge til en holstener (meget fuldblod) hoppe på 3 år som stadig vokser meget, og som går på sommer græs i alle dagtimerne? fra næste weekend går de på græs 24/7, men jeg mener hun skal fodres ved siden af også... men med hvilket produkt?? det skal være noget fuldfoder agtigt og ikke kun mineralblandinger eller mineralkiks el lign...


på forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Suregrow
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 08:39

Hvis jeg skulle fodre, mens hesten går på græs ville jeg vælge Suregrow fra Brogården. Den er nemlig (også) god til når de går på græs, pga. den er så koncentreret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 08:41

mange tak, det vil jeg undersøge!


andre foreslag?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 09:02

Tm Minivit - super godt produkt til heste på græs

0
0
Svar på denne tråd
 
 HorseLux
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 12:50

Jeg vil anbefale HorseLux Easy. En hest skal have 100g pr 100kg hest om dagen. Det er uden havre og lavt i stivelse og sukker.


Mvh. Maya c")


Askely... www.askely.net

HorseLux forhandler.

Opstaldning tilbydes. Vi udvider med 5store bokse i uge 5!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider