Dette er henvendt til alle jer der kæmper eller har kæmpet mod sarcoiderne.
Det er tid til en gennemgribende opdatering af min hjemmeside og jeg kunne her godt tænke mig at samle så mange sarcoide erfaringer som muligt.
Jeg forestiller mig det som beskrevne forløb med billeder pr hest.
Måske opdelt som succes historier, skræmme historier (hvad man ikke bør) og igangværende forløb.
Jeg skal nok informere alle der vil være med inden det bliver lagt på, så man har mulighed for at sige fra igen.
Så send jeres historie helst med billeder til mig på
anjas(den der elefant ting)mail.dk