Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Massage af muskler efter styrt
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 11:42

Jeg har lige haft min yderst kompetente dyrlæge ude til min 1-års vallak, som har lavet et eller andet stunt ude på folden og nu er øm i nakke, hals og ryg. I denne akutte fase kan han ikke lave kiropraktik på hesten (han er uddannet til dette også), og vi skal under alle omstændigheder også have foretaget røntgen inden vi går igang med noget som helst.


Hesten græsser, æder, drikker og fungerer sådan set ok på folden, men han er stiv og ømmer sig og går stille med hovedet.


Vi smertedækker ham naturligvis og han får ro, og dyrlægen anbefalede også blid massage af de ømme muskler. I den forbindelse skulle jeg gerne bruge en gel eller salve, som virker varmende på muskulaturen, altså noget a la tigerbalsam måske bare knap så krads. Kender I et godt produkt?


Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Til salg: Gennemavlede dressurheste, vallak 1 år, drægtig RDH-hoppe 14 år og 5-års velgående hoppe klar til LA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blue Hors
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 12:36

forhandler et liniment "Hot and cool", som jeg har hørt godt om - også til mennesker


God bedring til plagen



Mvh Janni


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 12:42

Tak Janni, det må jeg fluks hente ;-)


Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Til salg: Gennemavlede dressurheste, vallak 1 år, drægtig RDH-hoppe 14 år og 5-års velgående hoppe klar til LA

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 12:47

www.horze.dk/Pharma-Heater%2C-500- ml/ 25070,da_DK,pd.html?dw...Pharmacare og www.horze.dk/Pharma-Arnika,-1000-ml/ 25030,da_DK,pd.html?dw...0_color=12- LANG&start=7&cgid=Lini...le=product- name-ascending


Har ikke selv prøvet det øverste, men har prøvet det nederste (arnika) men den øverste er mest varmene. Det er rigtig nemt at bruge, og drøjt i brug. :)


God bedring.


Knus fra Marie =)

Din hest - Dit ansvar!





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider