Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

linamix equifirst
Forfatter: 
Dato:  16-05-2011 10:48
Jeg er begyndt at fodre supplerende med linamix, men nu er jeg pludselig i tvivl om hvad det gør godt for, da oplysninger om produktet forskellige..
Det jeg skulle bruge var tilskud af ekstra energi til nøjsom hest, der på ingen måder tåler korn.
Det var ifølge foderstoffen lige det her...

Men så nærlæser jeg og kan se, at linamix er god til heste der er lidt stressede og til at dæmpe varme heste..Så hvad skal jeg forholde mig til.

Har også en hest der godt kunne bruge at blive lidt afstresset, men tør ikke give hende det, hvis så det giver den ekstra energi som sælger sagde og er bekymret for om jeg nu "flader" min anden hest ud, da han er typen der skal have ekstra power...

Hjælp hvad gør jeg..nogen der ved noget om linamix..

mvh sara
0
0
Svar på denne tråd

kan det
Forfatter: 
Dato:  16-05-2011 13:17

være en forklaring at linamix er lavet på hørfrø og derfor er meget olieholdig, altså langsom energi, i stedet for energi fra korn der er hurtig energi...

Så hvis hesten gennerelt mangler energi får den mere af det gennem LINAMIX.

Og når man sammenligner LINAMIX med korn så giver det mere rolig energi til hesten, og derfor kan det virke dæmpende på en hys hest hvis man skifter korn ud med LINAMIX?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider