Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sadel til etter
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 16:27

Hej


Min datter har lige solgt hendes Stübben sprigsadel, da den skred frem på hendes etter. Iflg sadelmager Ole Olsen skyldes det hun var smal fortil og en Stübben ikke vil passe til hende ( hun blev købt med sadlen ). Han kunne ikke lige give et forslag til en anden sadel.


Vi har prøvet med min Wintec Isabella W. den ligger fint, men min datter er mere til spring end dressur. Vi har prøvet andre Wintec combisadler uden held.



Hvis du har erfaring med sadel til en hest der er smal fortil vil jeg meget gerne høre fra dig. Tak.........

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 17:20

...nu når werth'en ligger ok på den, hvorfo så ikke prøve en af de nye wintec modeller i spring?


Mvh Nina Nielsen & Plethesten


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


http://rasmine.skysite.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadel til etter
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 17:36

Tja.......

nåe men min datter er lidt til dressur og hader at side i springsadlen, når det skal trænes, så en combi står øverst på listen. Vi har prøvet 3 wintec combi og en keiffer alle ville helst ligge mellem ørerne på hesten :-(


Ellers tak for svaret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 17:41

...kunne det tænkes at sadlerne faktisk er for smalle til ponyen trods alt?

Altså siden de ryger frem.


Hvad str. bom bruger i til den nu?


Mvh Nina Nielsen & Plethesten


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


http://rasmine.skysite.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadel til etter
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 17:46

Vi har alle bomstr. til wintec og har prøvet dem alle.


Min sadel har også fået skiftet bom flere gange, for at se om det ændrede noget, men nej den bliver bare liggende.......


Stübben sadlen der var med til hende ved jeg ikke noget om og den er solgt, såe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay....
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 18:03

...måske den bare skal have en sadel der skal specialstoppes til dens ryg.

Min egen har også et lidt besværligt sadelleje og de fleste sadler har gledet lidt frem.

Pt. har jeg en hubertus springsadel som bliver liggende hvor den skal.


Måske i skal prøve sådan en? Altså en hubertus, ikke nødvendigvis en springsadel og ikke en af de helt gamle modeller selvfølgelig. Mener min er en flexline model, de er jo heller ikke vildt dyre.


Mvh Nina Nielsen & Plethesten


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


http://rasmine.skysite.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadel til etter
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 18:49

Tak

- har tænkt på Hubertus og har lige set en Bates Cabrilli comp med air, den er tæt på hvor vi bor, så den må vi vist prøve.


0
0
Svar på denne tråd
 
 forslag til sadel
Forfatter: 
Dato:  14-05-2011 22:38

kiggede lige på din præsentation - synes ikke den pony ligner en der er smal??


Nå men har I kigget på f.eks. er Jeremy Rudge? - vi er rigtig glade for vores :)


Ellers er der måske HDR? - den skal dog have frisk stopning da den "fødte" stopning er elendig :(


Sorte søger part

Spalding dressur sadel sælges


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider