Har i dag obseveret at det drypper fra min nye hests tissetrold, lidt a la en utæt vandhane. Han er smurt ind på bagbenene. Så ham tisse 1 gang, det var meget lidt han tissede og så flemede han, så tænker det nok gjorde ondt 
Tænker han nok har en urinvejsinfektion - men han fik også ormekur igår, og jeg havde ikke fået sat stopperen godt nok fast så han fik til 800 kg hest selvom han nok kun vejer 550- 600, nogen der ved om det kan være en reaktion herfra? Det er nemlig først startet i dag. Hvad siger i, nogen der har oplevet noget ligende??
Dyrlægen kommer imorgen tidlig for at tage sting fra min anden hest, så får ham naturligvis lige til at se på Fiddi også.
Jow jow det køre bare her..
Mvh
Elisabeth
Med de to dejlige drenge
Ichiro og Glenfiddich
Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt
Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet
Kun med hjertet kan man rigtig se