Er der nogen der ved hvor bomstørrelsen kan ses på en Windorsadel. Det betegnes jo fit 1,2,3,4, men kan ikke se at det skulle stå nogen steder i min?
Mht Tina
På min står det under sadelklappen
Mvh. Cecilia
Med den lille gule, Østerskovs Focus
*De fede, skal svede*
If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet