Hej alle 
Jeg har lidt svært ved at finde helt hoved og hale i det dér lucerne
Nogle mener hestene skal have mange kilo dagligt, og nogle mener lidt er godt. Andre igen kan slet ikke se pointen med det, og der er jo altid argumenter for og imod. Nu har jeg så brug for jeres mening 
De der har min hest opstaldet, har fået mulighed for at tage hø på en økologisk græsmark, hvori der er blandet en del lucerne. Jeg ved ikke endnu hvor meget lucerne på marken, men mit spørgsmål går på; hvor meget er godt..? Og hvornår bliver det skidt? Hestene får hø ad libitum, og det skal de kunne blive ved med. Så hvor stor en del lucerne vil være ok i sådan en blanding..?
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe
(og så vil jeg ellers google videre mens jeg venter på svar
)