Hej.
Jeg har lige skiftet foder. Jeg brugte Marstall Haferfrei førhen, det var jeg ikke helt tilfreds. Stivelse og sukkerindholdet er for højt i forhold til hvad jeg synes godt om. Jeg er ikke stivelsesforskrækket, men hvis det ikke er nødvendigt for hesten er der ingen grund til at fylde det i dem. Samtidig har jeg svært ved at "styre" fodringen med et fuldfoder. Sidst men ikke mindst koster det 14 kroner om dagen at fodre med.
(prisen er ikke afgørende for mig! Men kan jeg fodre billigere på et produkt jeg er tilfreds med gør jeg det) 
Min hest er 4 år og lige påbegyndt ridning, han er 177 cm høj og vallak. Huld er ok, men muskelfattig
Nu ser min foderplan således ud:
300 gram Regulator Complete.
1 kg NAG fiberpiller
12 kg wrap - er ved at blive indgræsset.
Lige nu er han i underskud af foderenheder, men da han er ved at blive indgræsset tør jeg ikke tilføre for meget krybbefoder. Wrappen bliver også skiftet ud med tørt hø.
Wrappen er ikke regnet med, men fiberpiller og vitamin/mineral koster 5,(et eller andet) kroner
væsentlig forskel...
Mvh Mette 