Hej
Jeg har lige givet mine heste en luse kur fra dyrelægen og kan se det har hjulpet, de klør sig ikke rigtig mere.
Men min gamle traver har en masse æg til at sidde i pelsen, både i manen og i pelsen hvor sadlen skal ligge.
Hvordan får man dem af og er det et problem at de stadig sidder der? skal jeg have en ny lusse kur?
Hilsen Louise
du kan få en spray fra frontline, den sprøjter du på hele hesten, og gentager igen efter 14 dage, så er problemet løst
Karina82
STUD BASKCounting all the assholes in the room...
And i'm definetly not alone
Nu med skimmel princesse kandidat
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet