Hejsa
Jeg har ofte oplevet at båe vores røde og vores brune føl har skiftet farve 2 gange, når de smider følpelsen og når de smider den første vinterpels, så det vil jeg ikke mene der er noget unormalt i, det er bare rigtig træls når man har forelsket sig i den ofte smukke mørkerøde farve de røde føl kan have.
Vores føl fra sidste år er igang med sin 3 nuance af sin farve nu her hvor han smider vinterpelsen, han blev rigtig mørk da han smed følpelsen, blev lys da han fik vinterpelsen og er nu ved at ramme en mellemting mellem de 2 farver, dog forventer jeg at han bliver lys hver vinter, det gjorde hans mor også.
Mvh
Mie