Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 HJÆLP! LUS??
Forfatter: 
Dato:  21-04-2011 21:55

Hjælp!


Min stakkels hest har fået lus tror jeg?? Under maven, lige foran hendes patter er der FYLDT med bitte, små sorte æg der sidder fast i huden på hende og der flyver små dyr rundt og sætter sig på det, så hun bliver rigtig irriteret! Har vasket med med varmt vand, men det bliver ved med at komme igen.

Nogen der har nogen gode tips? Og er det overhovedet lus? Har aldrig nogensinde oplevet det før... :-)


/Ditte

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror ikke
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 05:30

tror ikke at det er lus. det lyder ikke som typiske lus. der er æggene normalt hvide, og lusene lysebrune. og de flyver hvertfald ikke. hvilke dyr det så er, har jeg ingen anelse om. :D










"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tectonic
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 09:31

Skulle hjælpe på de fleste skadedyr , specielt også lus .


Jeg har evt. en portion eller to du kan købe da vi lige har købt en hel liters flaske hjem til sommeren , men ikke får brugt det hele til sommeren - det er også helt fantastisk til at holde de fleste flyvende plager væk


Mvh. Nadja

.. nu med prinsen og det halve kongerige ..


Firde van de Kerkweide

Stutteri Jestis Alekxandra

London

0
0
Svar på denne tråd
 
 nadja...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 10:13

hvor har du købt? jeg har søgt på google, og alt jeg får er info om pladetectonic. hehe.










"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Link ..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 13:56

Her er linket www.linds.dk/1000-ml-tectonik.aspx


Du skal dog være opmærksom på at der er meget i sådan en bøtte til en hest , vi kan kun bruge halvdelen på vores 4 her sommeren over :)


Mvh. Nadja

.. nu med prinsen og det halve kongerige ..


Firde van de Kerkweide

Stutteri Jestis Alekxandra

London

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 17:45

Det er kvægmyk der bider din hest, og det små sorte knopper, er størknet blod. De bider også min.... Og vand tiltrækker dem....



*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****



R.I.P Dear Tana C


***An Angel In Heaven***



Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!


!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider