Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 HJÆLP PLEASE!!!
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 10:32

min hest har fået nogle små hudafskrabninger i munden. jeg rider ham ikke anderledes end jeg plejer, og jeg tar ikke hårdt i hans mund eller noget... jeg syntes at det er så synd for ham. men nu overvejer jeg så at købe et gummibid til ham, for at se om det hjælper.! :/ men please hvis din hest har haft det eller hvis der er nogen der har et par gode råd, vil i så ikke være søde at skrive til mig???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mælkefedt
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 10:37

Min venindes hest er meget følsom i munden, så hun har skiftete til et gummibid og smører hestens mundvige hver dag med mælkefedt - det kan vist købes ved de fleste rideudstyrsforretninger:-)


"Handicap er ikke en hindring for ridning, gør det bare sværere:-)"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tag en periode
Forfatter: 
Dato:  20-04-2011 02:36

hvor du rider helt uden bid og så start langsomt op med bid, når hesten er helet. TJek at dit bid ikke niver hesten, det kan være at det bare er slidt.


Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -




0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-04-2011 22:04

Hvor i munden? Kan jo også være han trænger til en tandraspning...



Nu bosat i Norge med den lille Dunett hest :-)



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider