Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Eksemdækken
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 09:19

Hej hej

Jeg ville lige høre om i andre herinde har givet jeres eksemheste dækken på nu? Jeg er lidt i tvivl om det er ved at være tiden, den meget blæst de sidste dage her jo holdt mitterne væk, men temperatur mæssigt er det vel ved at være tid?

Mvh Linda

0
0
Svar på denne tråd

Tid nu...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 10:29

Jep mine eksemheste har dækken på nu.

Hilsen Frieser Hanne
0
0
Svar på denne tråd

eksemdækken
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 18:48

Mine heste har også fået dækken på i fredags - de var glade og bad selv om at få dem på, da jeg kom med dem.

Mitterne er desværre kommet.

0
0
Svar på denne tråd

min har på
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 20:46

Skynd dig at få det på der er mitter nu i nordsjælland. Min hoppe har haft det på i 14 dage jeg giver det altid på 1 april.Vil Hellere være for tidligt en for sent.jeg har Flusa behandlet min hoppe somm virker rigtig godt også er hun på stald om natten så vi har taget alle forholds regler.

susanne von mehren.dk

0
0
Svar på denne tråd

eksemdækken
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 13:35

Nogle der har erfaringer om dette? Min hest fik eksemdækken på forleden dag. Men så synes hans foldkammerat altså, at han så enormt mærkelig ud. Så den stakkels dreng blev jagtet folden rundt!! Hvad skal jeg gøre? Nogen gode råd?

Giv mig styrke til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen!

0
0
Svar på denne tråd

godt råd
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 07:38

Prøv at læse på www.rsh-eksemdaekken.dk under gode råd!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider