Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hvilket vitaminkoncentrat?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 23:23

Jeg søger et vitamin/mineral koncentrat, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. Det skal gerne være i pilleform.


Kender Salvimin Grøn, som det ikke skal være, og Travo E Sport, som var godt, men vil gerne høre, hvad i andre bruger og kan anbefale? :)


Mvh. Cecilia

Med den lille gule, Østerskovs Focus

*De fede, skal svede*


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 07:26

hvis du søger på emnet, så finder du et hav at vit/mieral tråde, da der har været mange tråde omkring emnet :-)


Sommergræs tilbydes 6800


(mellem varde og esbjerg) se link på min præstation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vitaminer
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 07:43

Jeg benytter Gemüse Kraüter fra St. Hippolyt. Det er pilleform, og kan købes i både spande og sække.


VH


Lene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider