Jeg søger et vitamin/mineral koncentrat, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. Det skal gerne være i pilleform.
Kender Salvimin Grøn, som det ikke skal være, og Travo E Sport, som var godt, men vil gerne høre, hvad i andre bruger og kan anbefale?
Mvh. Cecilia
Med den lille gule, Østerskovs Focus
*De fede, skal svede*
If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson
hvis du søger på emnet, så finder du et hav at vit/mieral tråde, da der har været mange tråde omkring emnet
Sommergræs tilbydes 6800
(mellem varde og esbjerg) se link på min præstation
Jeg benytter Gemüse Kraüter fra St. Hippolyt. Det er pilleform, og kan købes i både spande og sække.
VH
Lene
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet