Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hegnspæle
Forfatter: 
Dato:  09-04-2011 14:22

Med fare for at blive flyttet, opretterjeg den her under stald og folde.


Hvor køber I jeres hegnspæle? Svigerfar har få krav... trykimp., 7 cm Ø, 150 cm høje.


Vi bor tæt på grænsen, så Tyskland er en mulighed...


Lille hus sælges, se præsentation.


Venter Sunny Boy føl juni/juli.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaa.............
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 08:20

det er godt nok lidt for langt væk fra dig, men var det her på sjælland, ja så var hegnsbutikken min anbefaling..



IMC


PER VOGNMAND

Tilbud gives på gravearbejde, samt salg af grus og sten.

Matrialer til ridebaner samt forbedring af bundforhold.

Container udlejning til bygge og have affald.

Henv. 20285450.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pæle ...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 09:47

Vi køber ved P-Lindberg, de leverer også:


http://p-lindberg.dk/





"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd
 
 P-Lindberg
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 10:57

Vi har også købt ved P-Lindberg et par gange, og har fået gode pæle derfra. Vi har dog valgt at bruge Ø8.

0
0
Svar på denne tråd
 
 P-Lindberg
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 21:39

Jeg anbefaler også P.Lindberg, men 7 Ø er ret tynde, men det styrer i selv (ved jo ikke hvad i vil indhegne) :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 21:49

Det er vores fold der skal hegnes ind, vi skal ha hegnet noget nyt græs ind og ha lukket halvdelen af en anden fold lukket af.


Vi plejer at ha 7 cm Ø, er det ikke normalt eller hva??? Dem har vi brugt de sidste 7 år.


Lille hus sælges, se præsentation.


Venter Sunny Boy føl juni/juli.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Højden
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 21:56

Jeg sætter mere spørgsmålstegn ved højden, hvis pælene skal en tredjedel i jorden, så bliver hegnet ikke mere end 1 meter højt. Vi bruger altid 175 cm pæle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke ...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2011 01:03

Vi bruger Ø 10 og højde 180, men hvis det i plejer at bruge fungerer, er det vel fint nok :)



"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-04-2011 18:15

Vi plejer at ha dem lidt højere, men regner da ikke med at de ligefrem hopper over hvis det kun bliver godt en meter...


Lille hus sælges, se præsentation.


Venter Sunny Boy føl juni/juli.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-04-2011 21:27

Jeg har tit fået et godt tilbud ved Land og Fritid på pæle fra PODA


Mette


Højvangs Lumina

Elbækgaards A'moon

Elbækgaards Roma Nova

Elbækgaards Amadeus TIL SALG


Mor til Mie d. 9/3-2010

Termin d. 14/9-2011 :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hegnspæle
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 08:01

Vi er ved at hegne en ny fold og bruger egepæle.


Henter dem selv i en skov til 125.- pr. rummeter.


Hjørnepælene er lidt kraftigere, men tykkelse og længde bestemmer vi selv. Typisk 10 cm i diameter og 180 cm lange


~ Anette


Venter is-føl til sommer, måske.


Dejlig varmblodshest sælges til rette hjem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hegnspæle
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 09:44

Jem & Fix da de somme tider har gode tilbud, men P-Lindberg har en masse andre gode ting til hegn, som Jem & Fix ikke har, så tror jeg vælger dem næste gang.


Harald Nyborg kan også være en mulighed, hvis der er en sådan i nærheden af hvor du bor.


/K-L


Voksen rytter søges til herlig fell pony :)

Læs mere på min profil.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider