Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Prob deo ??/ Insekter
Forfatter: 
Dato:  06-04-2011 16:17

Hejsa,

synes der var nogle, der roste det sidste år. Virker det, og i hvor lang tid?

Er der andre, bedre ting mod insekter? :)

0
0
Svar på denne tråd

Prob deo
Forfatter: 
Dato:  06-04-2011 21:17

Du kan evt søge og se om du stadig kan finde de tråde der har været omkring dette produkt...

Jeg har selv prøvet produktet og jeg er da aldrig blevet så skuffet...især efter det de skriver på bagsiden om hvordan det virker, ja jeg var så skuffet at jeg ringede til dem der står for det, for jeg syntes ikke at det kunne passe med det der blev beskrevet og så virkningen af det.

Jeg vil sige at det "virkede" da jeg sprøjtede det på mine heste i ca 5 min, det var det...

I flere af de tråde der var omkring prop var der mange der heller ikke syntes der virkede og jeg husker også andre der oplevede at det " virkede" i ret kort tid.

Der var da også nogen der syntes at det virkede okay, men sådan er det jo så forskelligt.

Min mening er at det er spild af penge at købe dette produkt.

0
0
Svar på denne tråd

Insektmiddel
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 23:04

Det virkede desværre heller ikke på min. Men jeg hørt om mange, der synes det virker. Så det er åbenbart ret individuelt. Men der kan vel ikke ske noget ved at prøve det :-)

Tror nok det der har virket bedst på min hest, er det der hedder Leovet, som du kan købe i mange rideudstyrsforretninger.

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 18:18

Jeg bruger det, og jeg er glad for det. Det er absolut det bedste jeg har prøvet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider