Jeg er blevet anbefalet der hersens foder som hedder Hiform. Det skulle komme fra Australien og være lavet af rene naturlige råvarer.
Jeg vil bare høre om andre har prøvet det og hvad man synes om det. Det er rent ukendt. min dyrlæge kender i hvert fald ikke noget til det.
bruger det hver dag.
Jeg kan kun anbefale det.
Jeg vil lige rette dig det er ikke foder men tilskud til dit foder og du kan bruge det lige som man bruger Blue hors produkterne.
Det er noget der virker, men det er også dyrt i indkøbt da jo som du siger er et aus. produkt.
Men skriv til mig hvis der er noget du vil vide.
Tusinde tak for din henvendelse. Et er at nogle siger at man skal bruge det, men det er godt at høre fra en som rent faktisk gør.
Nu vil jeg prøve om jeg kan skaffe det. hvordan får du fat i det? jeg bor ved Silkeborg. Så vidt jeg kan se forhandles det kun på Sjælland.
Jeg er blevet anbefalet den der hedder Hiform VM til min 8 års DV hoppe. vi har en mistanke til at hun ikke udnytter sit foder og derfor ser rigtig træls i pelsen og er meget muskelfattig til trods for for hendes træning.
det skal lige siges at hun også skal til tandlægen snart...
Der hvor står fodrer de med hel havre og musli fra Marstall. Men forstår jeg det rigtig, hvis hun bare skal have havre og Hiform fremover? selv vil jeg gerne fodre med Fiber Lux også, da jeg synens det er godt, men er det helt forkert?
Igen tusinde tak for hjælpen indtil videre....
mange hilsner Camilla
En høne løber rundt i hønsegården med hanen efter sig. Hønen tænker: "hvis jeg stopper virker jeg billig, men hvis ikke får jeg ingen hane-tissem.... Så jeg tror bare jeg snubler!"