hvis du først vil begynde ifoling i juni tror jeg betacarotin er spild af penge, da der til den tid er masser af græs og sollys samt varme.
Og man bør også begynde allerede i vintermånederne med tilskud (i hvert fald alle dem jeg er stødt på) hvis de skal have større effekt 
Tror du ikke hun kan lære at spise lucerne, der er mange forskellige udformninger på markedet, det er nemlig rigtig godt til drægtige og lakterende hopper både pga proteiner, men bestemt også pga calcium'en
Den mængde protein hun får nu vil bestemt ikke skade føllet 