Da min var føl, ville jeg give hende suregrow, men både hende og moren spyttede det ud igen.
Så måtte jeg give soyaskrå og vitaminer, indtil jeg opdagede Tm hors balance, som er smart til føllene, fordi det er meget lidt, de skal have. Min olde-plag på snart 2 år får 700 g, og både hende og moren kan lide det. Fik lavet foderplan, og har selv dobbelt-tjekket med KER normerne, hun er 100% dækket ind.
Det koster 140 kr for 20 kg.
Er selv begyndt at smage på foder, for at kunne forstå deres kræsenhed. Og det gør jeg! Føj, hvor noget foder smager grimt.